Jävlar vad varmt!

Datum: 2010-07-09 Klockslag: 13:54:40

Är inne på en liten vattenpaus, håller på att rinna ut i solsängen tror jag. Är mycket moln, men när solen väl kommer fram så är det helt sinnes vad varmt det är. Har en fleecefilt med mig ut också att ta på mig när molnen kommer, var nästan påväg att somna ett tag. Så mysigt!

Ikväll blir det gymmet igen, så imorgon vaknar jag förhoppningsvis med en härlig träningsvärk. :} Nu är jag förresten ledig tills 13:00 på måndag, ska bli så jäkla skönt! Nej, nu kallar solen.



En grym kryssning med världens bästa klass skulle inte sitta helt fel, efter några dagars ledighet förståss. Saknar er! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback