Jävla skit!

Datum: 2010-07-28 Klockslag: 13:25:37

Hela sommaren har jag sett fram emot en speciell dag, och nu blir det inget av. Fan alltså.
Att se Kent skulle vara så jävla stort & underbart, och nu får jag inte göra det. Bitter tjej? Lite kanske. Fast, egentligen är jag mest bara ledsen. Hade sett fram emot det så sjukt mycket. Om jag hade kört i Östersund förut så hade jag nog åkt dit själv, men.. de säger ju att det är så svårt att köra där så det har jag ingen lust med. Inte när det blir så sent heller.
Men eftersom jag antagligen inte kommer göra något speciellt i höst (plugga eller så) så kommer jag åka till Stockholm & se dem om de har någon spelning där. Vilket jag hoppas & antar. Då får det fan kosta vad det vill & om jag åker ensam spelar ingen roll. Jag ska se dem.

Något bra är att jag jobbar 16-21 idag när det är stekväder, så jag har legat ute till & från sedan jag klev upp. Nu ska jag ut och lägga mig igen. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback