Your magic is real

Datum: 2010-01-31 Klockslag: 15:43:14

Har blivit besatt av att titta på weheartit, har nog kollat igenom över hundra sidor sedan igår (och då går det väldigt sakta att byta sida ändå). Känner mig lite pepp på att byta design nu snart också, ska be Christoffer hjälpa mig så att den ser bra ut i Google Chrome, Firefox osv. Sedan blir det att göra en helt ny design, finally. Tror att Micke ska få hjälpa mig att byta från Windows Vista till Windows 7. :} Bra att ha någon datanörd/duktig pojkvän som kan hjälpa en. :'D

Besöket hos syskonbarnet var lika roligt som vanligt, Felicia springer runt i sina nya sandaler och visar saker "som Bibbi inte kan göra". Haha! ;'D Och Bibbi (Nathalie) sprang omkring i skor i strlk 31 (som var lika stora som mina fötter!!) då hon inte ens är 1½ år, ni kan ju tänka er hur det såg ut. Och Kevin lekte med sin polisstation och visade mig alla olika finesser och dylikt. Gullrumpor! Och ikväll får jag mysa med min snygga gullrumpa, can't wait! ;*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback