Måndag

Datum: 2010-01-04 Klockslag: 15:31:31

Var tänkt att skriva tisdag, så bra koll har jag på dagarna numera. Haha! Klev upp för ca en timme sedan, efter att ha varit vaken till 06:30. Så nu ska vi laga till några vårrullar och sedan göra ett ryck och städa upp här i lägenheten, sedan blir det att sminka sig för att slippa känna sig som ett dregg. Vill få i löshåret också, undra om jag någonsin kommer kunna leva utan det?! Nu har jag en tovig knut uppsatt på huvudet som jag vägrar göra något åt, håret är ändå kort & jävligt så. Nej, nu ska jag hjälpa älsklingen i köket. (Med disk och sådant, vårrullar är ju inte så avancerat.)

Planerar något helt underbart i vinter/vår, längtar!

Lycka. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback