Lördagkväll

Datum: 2010-01-31 Klockslag: 00:15:46

Sulle och Markus har just åkt härifrån, vi tog en myskväll istället för en hårkväll. :} Åt popcorn och tittade på Beck - hämndens pris, fast vi satt egentligen mest och pratade och skrattade. 

Började tänka lite nu.. På skolan har vi en lektion då vi har skolcoachen med, där vi varje fredag går igenom person efter person "veckans bästa", "veckans sämsta", "något jag gjort under den gångna veckan som jag är stolt över", "fyra ord som beskriver min vecka" & "planer inför kommande vecka". Kanske det vore något att börja med, på riktigt? Känns som en sån där viktig sak som man inte tar sig tid att göra, hur ofta tar man egentligen tid för att göra något för sig själv? Något som jag mår bra av? Inte för ofta. Tål att tänkas på.

Nu saknar jag min fina pojkvän, längtar efter att få träffa honom imorgon igen. ;'}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback