Lite för mycket att tänka på..

Datum: 2010-01-24 Klockslag: 20:29:51

Efter att ha suttit och tittat igenom högskolekataloger och diskuterat en massa om vad som ska hända efter studenten så har jag tusen tankar i huvudet. Vilsen är nog rätt ord. 

Sitter hemma i lägenheten och försöker plugga till kristendoms provet jag har på tisdag.
Har verkligen börjat ogilla att vara ensam här, trots att jag tycker att jag egentligen borde tycka det är skönt med en ensam stund (vilket jag brukade tycka). :c 

Förresten så tog jag på mig glasögonen när jag skulle börja plugga, och insåg - jävlar vad oskarpt jag ser! Sån otrolig skillnad, får nog börja använda glasögonen oftare.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback