Joel Kinnaman

Datum: 2010-01-27 Klockslag: 20:08:10

Det är väl ingen som missat Joel Kinnaman i rollen som Frank Wagner i Johan Falk filmerna? Vilken jävla kille alltså! ;'D Jag och Micke är ungefär lika kära i honom, haha! Riktigt bra skådespelare, och så är han ju inte lite snygg heller! hah :D
Har än så länge bara sett Gruppen för särskilda insater, Vapenbröder & National Target. Känns tråkigt att Frank (Joel) inte kommer vara med i Leo Gaut lika mycket som i de tidigare filmerna, han som gör dem ju. ;c 


Såg klart på New Moon för en stund sedan, kan ni förstå att det tagit mig lång tid att se den? Bra var den iallafall, och jag fällde såklart några tårar också. Fast nivån på sorgligheten kom inte ens i närhet av den i boken, då grät jag nog så varje sida i boken blev blöt. jäkla sorgligt var det. Nu väntar jag på att Micke ska komma hit så ska vi gå ner och handla och sedan mysa en massa framför någon film [as usual]. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback