Fem dagar kvar..

Datum: 2010-01-17 Klockslag: 01:58:06

(Egentligen fyra eftersom klockan är efter 00:00 men.) Sedan är jag nitton gamla år. Är det inte konstigt att jag redan känner mig halvgammal? Samtidigt som jag bara vill att tiden ska gå ett par år framåt, så jag förhoppningsvis får sitta där med en underbar pojkvän & ett eller några små, söta barn. Jag vill ha allt det där nu, men jag har ändå så många saker jag vill hinna göra. Så många platser jag vill åka till, fast vem säger att livet tar slut när man föder sitt första barn? Fast det blir såklart annorlunda. 

Jag sitter och försöker komma på vad jag önskar mig i födelsedagspresent, det är faktiskt inte det lättaste. När mamma frågade så sa jag att hon & pappa bl.a kunde få betala mitt paket från Nelly iallafall.. Nytt smink behöver jag också. Så funderar jag på om jag skulle vilja gå på en salong och fixa mina naglar också. Frågan är bara om man ska spara sina egna och fixa dem, eller om man ska göra tippar? Och akryl eller gele? Ja, det återstår väl att se. :} Riktiga fotbollsfrunaglar är ju det snyggaste som finns, love it! Nu ska jag kila över till sängen och äta lite chips & tzatsiki med min fina pojkvän. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback