Trevlig kväll

Datum: 2010-02-18 Klockslag: 11:48:01

Hade riktigt trevligt igår, så roligt att Erika kom hit. :] Runt 22:30 kom Micke, Kim & Mjood hit och sedan gick vi hem till Micke. Kollade på massa barnprogram och youtubeklipp, så drygade jag och Erika som fan. :'D Hann med att ta ett litet deep talk också, väldigt behövligt. Skönt när saker löser sig, love you babe! ♥ Så skönt med någon som säger hur det är och vad den verkligen tycker, sådant uppskattas alltid. Det är något jag verkligen lärt mig på senaste tiden, att det alltid är bäst att ta upp allt som kan skapa minsta lilla irritation osv. Att gå runt och sura i hemlighet, vad är vitsen med det liksom?

Iallafall, sedan blev det dags för hockey. Var ganska roligt att titta faktiskt, fast vad är inte roligt med rätt sällskap? :} Älskar mina fina & sjuka vänner. Nu sitter jag hemma och ska strax laga till någon frukost/lunch, sedan försöka plugga lite.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback