Tell me everything cause I want to hear

Datum: 2010-02-27 Klockslag: 22:05:50

Kom hem från jobbet för lite drygt en halvtimme sedan, har gått hur bra som helst. :} En av mina favorittanter berättade att hon drömt att vi varit och rest i Amerika. Haha! :'D Så har jag även fått höra att jag har fina lemmar, alltid får man något att skratta åt när man jobbar. Sitter nu och lyssnar på The Fray och ser lite halvt på På Smällen med mamma. Funderar på att ta mig något att äta, åt ingen direkt brakmiddag.

Saknar min bfriend, att ha någon att komma hem till & få en puss av efter 8 h jobb hade inte varit helt fel! Men, har ju iallafall mamma, pappa & djuren här. ♥ Nej, nu var det mat som gällde, ja.

[Kul att det är de från både Usa & England som går in här och läser, vilka kan man ju undra? :D Är nyfiken på vilka ni är som läser öht.. Tell me? :}]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback