Sthlm sommaren -09

Datum: 2010-02-02 Klockslag: 17:27:54

Tittade tillbaka i bloggen lite, och såg att jag aldrig lagt ut några bilder från Stockholmsresan i somras, så tänkte lägga upp några bilder jag snott från Elinas bdb. :}


Ganska internt, klev ut ur bilen, vid en järnvägskorsning med bommen nere, och tittade vad det var för människor som körde en så seg & äcklig bil. HAHA!

Mimmi, väl framme i stugan som var en riktig besvikelse.

Mimmi, Erika, Elina & Jag påväg in till stan.. För att gå på grönan tror jag. :}

Åt såklart langos, men vissa svårigheter pga blåsten från.. vinden eller "Flygande mattan". Haha! Mitt ansiktsuttryck?

Lydia och jag.

Erika blev barnvakt åt två söta utländska barn medans en gubbe gick på toa, haha!

Lydia, Snusk Puh & Erika på färjan, några äckel kollade in vårt gäng. Försökte prata med oss hela tiden osv. Haha!

Jag, Mimmi & Elina på färjan.

Elina och jag i tunnelbanan, undra varför vi göra såna miner? Haha.

Lydia och Elina i tunnelbanan.

Åt lunch eller middag på Globen. :] Hälsosallad, mumma!

Erika, Mimmi och Lydia vid vår stuga. Och jag står där borta och borstar tänderna såg jag nu, haha!

Glada tjejer som nyss hämtat ut GRATIS Britney Spears biljetter. ;} Ibland har man flyt!

Knappen & Hakim bjöd på musik och dans. Härliga killar! :D

Havana Brown (om jag inte minns namnet helt fel), hetaste DJ'en ever? :'D

Britney Spears live i Globen var ju inte helt fel, särskilt inte helt gratis. :D

FISTMÅS! Det roligaste på hela resan typ, haha. :'D Också väldigt internt, hela bilresan hem var sjukt rolig.

En väääldigt lyckad resa som borde göras om! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback