Solen tittar in genom fönstret

Datum: 2010-02-13 Klockslag: 13:53:14

Eftersom jag blivit sjuk får jag nöja mig med att se solen titta in genom fönstret, även om jag önskar att jag just nu var ute och åkte längdskidor eller något sådant. Men om det är såhär soligt & fint imorgon också har jag bestämt att jag och älsk ska gå ut på en promenad, så jag får känna solens varma strålar jag med. Längtar så otroligt mycket till våren, vilken underbar årstid. ♥ Är ensam nu i några timmar, funderar på att försöka städa lägenheten (så mycket jag orkar, känner mig inte speciellt pigg alls) och plugga lite engelska. 

Ska snart fixa till mig litegrann och gå ner och köpa matlagningsgrädde så jag kan fixa lite frukost/lunch av pastan som blev över från igår. 

[Har länge funderat över hur jag på bästa sätt ska "sortera" mina bilder på datorn för att ha bäst koll, hur gör ni med era bilder? Just nu är allt bara en enda röra för mig..]


Plusgrader ute i solen, och här inne sitter jag och nyser & snörvlar. :{

kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare från hällgumsgatan

Då måste jag ju fråga hur du läser av en termometer då du säger att det är plusgrader men den visar minus?? ;) tosse sara höhöh

2010-02-17 @ 10:18:10
URL: http://damnedbyaburied.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Tosse Micke! Om du kollar noga så ser du att det är några plusgrader, inte minus. ;)Förresten så är det inte hemligt att du beundrar mig. :*

2010-02-17 @ 16:19:59
URL: http://damnedbyaburied.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback