I'm stuck and I cant get enough of your love

Datum: 2010-02-22 Klockslag: 13:38:35

Det kommer mycket Alicia Keys ur mina högtalare just nu, har fastnat för det nyaste albumet The element of freedom

Älsklingen ligger just nu med väldiga magsmärtor, och om det blev värre skulle han ringa efter ambulans sa dem. Hade känts lite bättre om han var här hemma, så jag fick ta hand om honom lite. Den där mamman som finns inom mig kommer alltid fram i såna här situationer, stressar upp mig & oroar mig för allt. (Vi hade en övning på skolan där man skulle beskriva & fylla i massa saker, på beskrivningen av mig själv skrev jag "mammig" längst upp.)

Nu ska jag roa mig med att titta om det kommit in några nya kläder på bl.a Nelly, sedan ta tag i min oändliga hög med läxor. :} (Som f.ö känns lättare och lättare att ta tag i, love it!)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback