If we hold on together

Datum: 2010-02-10 Klockslag: 19:53:56

På senare tid blir jag stolt (nöjd är kanske ett bättre ord) över såna småsaker, som nu t.ex har jag plockat ihop allt som ska tvättas imorgon och lagt i olika högar (hittade mitt borttappade svarta linne!!! ♥) och pluggat i ca 30-40 minuter eller något. Har mest skrivit upp några meningar om varje sak som jag sedan kan ligga och läsa igenom, absolut bästa sättet att öva in saker på tycker jag. Att först få skriva, och sedan läsa sina egna ord. Men jag måste ju verkligen säga att naturkunskap är det tråkigaste ämnet någonsin, så himla ointressant. Och det trots att jag är väldigt intresserad av miljön osv, men.. uppgifterna och boken, nej fy!

Mitt huvud spränger och jag tror jag börjar få feber, kan det vara Mickes fel? Haha. Ska ta mig en skön dusch nu och sedan göra mackor i ugnen, mums. :} Får se om jag känner mig pigg nog att gå till älsk senare ikväll, eller om det blir till att stanna hemma..


Diana Ross - If we hold on together ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback