Fettisdag & kladdkaka

Datum: 2010-02-16 Klockslag: 23:54:35

Eftersom det är fettisdag idag gick jag och älsk ner på Hemköp när han kommit hit, han köpte två semlor & jag en kladdkaka (eftersom jag bara gillar locken på semlor känns det lite bortkastat att köpa osv). Blev otroligt dryga för en stund sedan och hade sjukt roligt.. Älskar hur grymt töntiga vi kan vara! ;'D Står och dansar och hittar på astöntiga sånger, haha! ♥ Nu är han och duschar och sedan ska vi lägga oss. 

Imorgon ska vi med klassen till Sundsvall och gå och titta på universitetet där & gå på någon fotoutställning. :} På kvällen kommer Erika hit, blir roligt eftersom det var ett tag sedan. Sedan kanske vi går upp till Micke där det är OS-uppesittarkväll. Går bara dit för sällskapets skull, och för att Micke så gärna vill det, för jag är egentligen inte ett dugg intresserad av OS.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback