Alla hjärtans dag

Datum: 2010-02-15 Klockslag: 16:09:35

Vi gjorde inte något speciellt igår egentligen, bara hade en vanlig mysig dag som vi avslutade med att laga bakad potatis och gå på bio. :} Mysigt! Satt inte vid datorn något alls nästan, därav inget bloggande. Iallafall, var Farsan vi gick och såg på bio. Riktigt, riktigt bra film faktiskt! Man blev glad, ledsen och framförallt så skrattade man en hel massa. ;'D Den innehöll det mesta man vill ha med i en film, förutom att den inte var läskig eller så. Den får nog 4/5 av mig faktiskt, en av de bättre filmerna jag sett på slutet. :] Rekommenderas! Gillar verkligen Josef Fares, och Jan Fares spelade så otroligt bra i filmen. Verkligen asrolig, tyckte dock att det ibland var lite svårt att förstå vad han sa. Hahah! Eftersom både jag och Micke är väldigt panka just nu så var mami gullig (som alltid) och betalade. ♥ Saknar henne, saknar alla hemma. [På tal om familjen så åker Lars till Vancouver idag för att se OS och stanna där i typ.. 17 dagar? Hoppas han får det riktigt bra, hans 30-årspresent till sig själv. Det är han värd! ♥]



Idag efter skolan gick jag och Elina hem hit och gjorde vår HUSÖ-uppgift, något skit man ska göra på naturkunskapen. Skönt att ha det gjort, även om Björn kanske tycker att vi skrivit för lite men.. Tycker vi gjort det bra ändå. :) Kvalitet, inte kvantitet.. var det inte så? Blev erbjuden jobb idag också, härligt med lite pengar. :] Behövs verkligen. Bra dag, men har ändå varit lite låg av någon okänd anledning. Fina vänner som märker när det är något & frågar, det uppskattas. ♥ Något ligger där bak och gnager iallafall.. Blandade känslor.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback