12 dagar kvar!

Datum: 2010-02-24 Klockslag: 19:38:25

Satt just och tittade på Nelly.se och hade ett otroligt shoppingsug, när det slog mig att det bara är 12 dagar kvar tills jag och min älskling åker till Stockholm. Ska bli så otroligt skönt & mysigt att få komma iväg ett tag, i fem dagar blir vi borta, bara han & jag. ♥ Får försöka hålla på pengarna lite, vill shoppa en hel massa där nere. ;'D Hoppas att vädret kommer vara helt okej, och framför allt att tågen fungerar som de ska. Kom just på något helt underbart också; jag har mitt 500 kr presentkort på Gina Tricot kvar, och lite kvar på de från Cubus & Lindex också! :D

Något positivt i min otroligt negativa skitdag. Ordet projektarbete är ordet som ger mig mest ångest av alla just nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback