Onsdag

Datum: 2010-12-29 Klockslag: 14:03:49

Tror jag har världens bästa pojkvän. ♥ Gullhuve.

Blir inte mycket bloggande nu när jag är hemma, har fullt upp med att umgås med alla underbaringar. :} I måndags kom Micke hit och sedan på kvällen åkte vi till Erika och spelade bl.a Kinect, riktigt roligt när man var en hel hög som spelade. :D Sedan igår så åkte vi plus Erika, Erik & Fredde till Birsta och shoppade. Jag kom hem med tre tröjor, varav två som jag fyndade på rean för 75 kr/styck, inte dåligt. :} 

Idag åker Micke till Långsele igen och jag ska åka till Mimmi och ta en fika, det blir trevligt. Senare på kvällen vet jag inte vad som händer, kanske umgås lite med Erika & Lydia eller något. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback