Min skrivbordshörna

Datum: 2010-12-11 Klockslag: 20:17:53

Nu är min lilla skrivbordshörna i lägenheten snart verklighet, jag bestämde mig ju för att fixa en sådan om jag kom in på utbildningen - vilket jag gjorde! Har hittat ett nytt skrivbord jag tycker om, då det har en låda & är tillräckligt litet för att få plats. :} Man kan även bygga på det senare, med hurtsar & hyllor osv. Sedan går vårt sovrum i brun/svarta & vita möbler, så det passar in perfekt också. En del av mig verkligen längtar efter att handla skrivböcker, pennor & fixa en skrivbordshörna för att få komma igång med pluggandet. Känns härligt!

MICKE Skrivbord vit, svartbrun Bredd: 73 cm Djup: 50 cm Höjd: 75 cm

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback