Måndag

Datum: 2010-12-06 Klockslag: 14:44:36

Idag är en sån där seg & härlig dag. Har inga speciella planer alls. Sov ganska länge, låg och tittade på julkalendern & något avsnitt Grotesco innan jag klev upp. Sedan blev det frukost, baguetter i ugnen med tzatziki samtidigt som jag på Oprah. :}

Ikväll har jag lust att mysa framför någon julfilm. Tips på bra julfilmer?
Imorgonbitti har vi bestämt att vi ska kliva upp tidigt och se julkalendern tillsammans och sedan lägga oss och mysa igen, och sova någon timme till. :} Tycker faktiskt att årets julkalender är ganska bra, även om det mest handlat om mat hittills tycker jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback