Seg, seg, seg

Datum: 2010-08-01 Klockslag: 13:50:59

Var hos Erik med honom, Erika & Micke och gjorde middag igår. Tortillatårta med sallad och kladdkaka med frukt & grädde till efterrätt blev det, tyckte vi lyckades bra. :} Sedan for vi ner på campingen där massa annat folk var, drack lite & umgicks. Några stycken bastade och badade, men jag gjorde inget av dem. Var ute till runt 12 och gick hem och la mig sedan. Vaknade ca 11-12 timmar senare, och nu är jag skitseg & mår dåligt (trots att jag inte drack mycket alls) och tänker tillbringa den närmaste tiden med sängen & tvn. 

Syster m. familj kommer och äter middag ikväll, och sedan kanske jag och Erika skulle hitta på något också. :}


Min nya, fina ring som jag vann på tradera idag!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback