Tisdag

Datum: 2010-08-31 Klockslag: 22:53:01

Har haft en jättehärlig dag. Råkade sova lite väl länge, runt 11:30 vaknade jag. Åt frukost, sminkade mig och gick på stan. Först in på AF och boka möte med en handläggare, vilket blir om ca 2 veckor. Sedan tittade jag i lite affärer tills jag mötte upp Micke på stationen, och innan vi gick hem bokade han en klipptid & vi åt varsin pizza. Kände oss lite för lata för att laga mat idag.

Nu ikväll har vi tittat på Fångarna på fortet, spelat NHL, Viva Piñata och så har jag legat i sängen och läst nyaste Cosmopolitan. :} Micke är klar med sin uppgift på skolan så han är ledig både imorgon och på torsdag, mysigt. När han går och klipper sig imorgon tänkte jag passa på att titta efter något mer att köpa. Just det, köpte ett par leggings & ett halsband idag. :} Nöjd! Och så en liten överraskning till älsklingen, vi har ju 9 månader imorgon. ♥ 

Där har du hyllan mamma. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback