Grillkväll

Datum: 2010-08-18 Klockslag: 17:55:56

Jag och älsk åkte till Sollefteå och besiktade bilen idag som sagt, så glad att jag slapp åka själv, för inte fattar jag hur sånt där går till. När han på bilprovningen åkte ut med bilen (för att provköra) & provade tutan så klev jag upp och skulle gå och hämta bilen, haha. Sedan gick vi på några affärer och sedan skjutsade jag hem honom, och sa hejdå och sådär. Hittade en redigt gammal skiva i bilen som jag poppade riktigt högt, så högt att jag inte hörde när Micke ringde för att säga att hans mobil låg kvar i min väska. Så nu är han påväg hit för att hämta den. Finns en liten överraskning på den från mig. ♥

Jag har nyss handlat och ska iväg till Nässjö med mina fina vänner och grilla, lite som ett avslut. ♥ Eller, till jul iallafall. :} Kameran följer med, och ska användas flitigt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback