Utvilad?

Datum: 2009-09-12 Klockslag: 12:47:11

Trots att jag låg i sängen till efter elva idag så känner jag mig inte utvilad alls, fast det kan nog antagligen bero på att jag gått och blivit sjuk också. Huvudet dunkar, näsan rinner & halsen är inte att tala om, får nog knarka halstabletter de närmsta dagarna.

Vi har skaffat nytt köksbord & stolar för 6 pers (så nu kanske vi äntligen kan få plats utan att trängas en hel massa), och det är någon slags stoppning med skinn utanpå på sitsarna, så otroligt sköna att sitta på alltså. :) Annat motför dom förra stolarna som man fick träsmak i arslet av.

Tänkte lägga ut lite bilder från helgen som fick oss att älska Kramfors.


                                                          bada näck x 3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback