Polisen kommer och tar mig

Datum: 2009-09-12 Klockslag: 00:09:57

"Men det gör ingenting." HAHAHAHHA! Dryghet! ♥

Fick åka med Erika från Kramfors idag, så skönt. :) Vi stannade i Sollefteå och gick in på Hullsta och fikade, deras mackor med räkor & ishavsröra. ♥ Sedan ikväll så har jag varit ute och kört en hel massa, först åkte jag och Erika runt och talade och tog igen lite förlorad tid, alltid trevligt. :) Sedan åkte jag och Dea ut lite, åkte till henne och såg på Kändisdjungeln (fyfan vad Bengt ägde!) och sedan åkte vi och hämtade Elina och åkte runt ännu mer. När jag skjutsat hem dom så blev jag stoppad av polisen. Blev.. lagomt nervös med tanke på att jag kört ganska.. drygt. Men han, polisen, ville bara se körkortet & bad mig blåsa. Han var f.ö väldigt trevlig och frågade vad jag var ute och gjorde, grattade för körkortet (tror jag?) och önskade mig en trevlig fortsatt kväll. Blev lagomt brydd när jag ser en vit volvo combi stå parkerad vid posten/hotellet och någon kliver ut i vägen och stannar mig.

Vet ni vad? Nu håller jag på att föra över allt viktigt från min dator till min externa hårddisk, sedan ska pappa omformatera den, så till veckan kanske jag har en fullt fungerande dator. :'D Hoppas! Nu ska jag lägga mig och verkligen njuta av en sovmorgon, det ska bli så skönt!


Så härligt gäng, sån härlig impulstripp till Umeå!
Saknar Anders lite, pinsamt nog har jag blivit lite besatt av Kramfors, låter ganska sjukt va? Haha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback