Nu ska jag gaska upp mig!

Datum: 2009-09-16 Klockslag: 18:55:47

Ska bege mig mot duschen, var ju ett tag sedan nu. Haha, man får vara ofräsch när man är sjuk. Ska bli skönt att slippa ha ett fettigt skatbo till hår (har nyss suttit och borstat ur alla tovor) och få känna att man luktar gott. Låter som om jag inte duschat på flera veckor, men så är ju faktiskt inte fallet. Påtal om dusch, förra veckan råkade jag ju förstöra duschstången som draperiet sitter fast i. Skulle hänga lite tvätt på det, och helt plötsligt flyger allt ner från golvet. Men ringde till vaktmästaren idag och bad honom fixa det och min dåliga dörr.

Har även blivit på ett strålande humör igen, tack vare Elina & Kramfors. Vad har hänt med oss egentligen? Men jag gillar det, till 100%. Och så håller jag tummarna för en annan grej.. Stockholm here I come? *Ta i trä*

Nej, nu blir det dusch & sedan Idol. :) Väldigt ointressant inlägg också, haha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback