Mest uttråkad?

Datum: 2009-09-15 Klockslag: 22:51:31

Shit, det är inte bra för mitt psyke att sitta inne såhär i flera dagar. Det börjar ta ut sin rätt nu - jag är dryg som satan. Har iallafall haft Elina & Dea att vara dryg med, men Elinas feber och huvud tvingade henne att lämna oss för sängen. Jag bara älskar mig och Dea för att vi är så himla odiskreta när det gäller Mr X, bara Elina nämner något så breflinar jag. Ibland behövs det så lite för att få humöret på topp. :)

Här ser ni förresten mitt köttade finger, det är värre än vad det ser ut. Är djupare än vad det ser ut, och så är det väldigt besvärligt att sitta och skriva med den där kompressen på fingret, får liksom spreta ut med det. Fick bli en kompress eftersom jag hade brottom pga jag höll på att svimma, och inte hittade några plåster.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback