Jag överskattade mig själv

Datum: 2009-09-21 Klockslag: 15:05:38

Tänkte att jag skulle ta och göra min lägenhet lite mer höstig och byta ut mina vita spetsgardiner mot ett par i rost. Trodde jag ja, har tagit ner den ena stången och kämpat med att få upp den - till ingen nytta. Får helt enkelt vänta med gardinbytet tills Elina kan komma ner och hjälpa mig. Är så svårt att haka på stången så jag håller på att ramla ner från stolen, haha. SÅ gardinerna får ligga kvar i soffan så länge.


Och titta så hemtrevligt kylskåp jag har! Brämhults, den godaste juicen i hela världen. ♥ Är inte ofta jag vill lägga så mycket pengar på något att dricka, som dessutom oftast inte räcker mer än en dag nästan. Men då känns det lite lyxigt när jag väl köper det istället. :'D Ska göra marinerad quornfilé, stekta champinjoner, strips, beasås & sallad till middag idag. Yummie!

Kvällen är fullspäckad också, ska se Hollywoodfruar med Elina, ha ännu en awesome konversation på msn, ta mig en dusch & njuta av lite te. Nej, är så hungrig att jag tror jag börjar med maten nu. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback