Vad vore livet utan musik?

Datum: 2009-10-01 Klockslag: 22:30:11

Sitter och lyssnar på Erik Hassle's album, så otroligt bra. ♥ Ett av det bästa som finns är att hitta nya band/låtar som man bara älskar, det är en sådan vardaglig sak som jag verkligen uppskattar. Livet vore hemskt tråkigt utan musik, om det ens vore något liv? Musik har gett mig så mycket, bl.a några av de bästa dagarna & stunderna i mitt liv.


Sitter just nu utan löshår, känns riktigt skönt. Hade tänkt bleka utväxten idag och sätta i nytt hår imorgon, men jag väntar med båda saker tills imorgon. Elina, Dea & Erika ligger i min säng och pratar, medans jag sitter här. Är på lite kasst humör, helt utan anledning. Hatar när det blir så, blir så otroligt irriterad på mig själv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback