SURPRISE!

Datum: 2009-10-24 Klockslag: 00:06:36

Hade inga lektioner idag, så jag, Elina och Jossan tog 12:45 bussen till Sollefteå och gick och fikade på Hullsta. Jag älskar deras baguetter med räkor & ishavssallad! ;* Sedan åkte vi med Elinas mamma hem till Ramsele. När jag kommer hem så kommer pappa ut från mitt rum och stänger dörren, och när jag går in och tittar så vad ser jag? En helt ny tv som står på min tvbänk! Då hade dom åkt till Sollefteå idag och stressat ihjäl sig för att hinna köpa en ny tv åt mig utan att jag skulle få syn på dem. De hade egentligen tänkt vänta till julafton, men för att citera pappa "när du var hemma sist och nästan hela tiden fick ligga och titta på en röd tv tyckte jag så synd om dig". Så därför bestämde de sig för att ge mig en fin överraskning idag istället, en för tidig julklapp. Jag är väldigt nöjd över mina nya, platta 32" tv, lite goa dom är! ♥ Jag blev väldigt överraskad. (Så hade mamma köpt en Half Baked åt mig också, lycka!)



Så ikväll har jag först varit hos syster och fikat och varit med världens finaste små knular. Sedan så har jag och Elina varit hos Dea och sett på Idol, tyckte verkligen att det sög att Nicklas åkte ut. Han som var så charmig, hade gärna sett att Eddie eller Reza åkt ut istället.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback