Skatboet

Datum: 2009-10-14 Klockslag: 17:53:31

När febern och den uppsvällda halsen försvunnit kommer istället världens huvudvärk, slemhosta & ögoninflammation. YEY! -.- Hur kom ögoninflammationen in i bilden? Har aldrig haft det i samband med influensa förut tror jag.. Hmfp.

Jag längtar så mycket efter att få bli frisk och BUS;a mig, måla naglarna och sminka mig - se ut som folk igen, helt enkelt. Det med sminket lär dock ta ett tag, vill inte smitta ner sminket med ögoninflammation direkt. Något mer simpelt jag ser fram emot är att borsta håret, det är verkligen som ett skatbo just nu. Det nya löshåret från Rapunzel SUGER, och har gjort det sedan första stund. Gillar det inte alls, nästa gång blir det från Taj Mahal igen, dom har aldrig gjort mig besviken.


Satt och tittade igenom min bdb igår och hittade massa roliga bilder, bilden längst upp till höger bara måste man ju älska. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback