Please come and rescue me tonight

Datum: 2009-10-21 Klockslag: 23:11:43

Har just suttit halvgråtandes och ätit med en sked direkt ur en stor nutellaburk, och lyssnat på Kent. Låter lite deppigt va? Det är det också. Ikväll är en sådan kväll då jag verkligen önskar att jag hade någon. Nu har jag ont i magen efter att ha ätit nutella också, som om det inte var nog ändå.


Happy thoughts. Har varit duktig och städat lägenheten ikväll, har både dammsugit och torkat golvet. Sedan så kom Elina hit och vi såg på Napoleon Dynamite och åt nutella, fint att kunna dela kvällarna med min kära Elzebub iallafall. :')




Ibland slår det mig hur fina människor jag faktiskt har omkring mig. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback