Pink

Datum: 2009-10-30 Klockslag: 00:24:44

Efter att mamma idag sa till pappa att jag var sur för att jag inte följt till Sundsvall, och han sa "men åkte dom andra då?" och sedan "men varför följde du inte med då?!" så blev jag ganska pissed. Så när jag och mamma åkte och handlade bestämde jag mig för att tröstshoppa lite. :] Så jag köpte ett rosa nagellack (en del av pengarna gick till cancerfonden), Rimmel natural bronzer & så fick jag ett rosa band av mamma. Skulle köpa en concealer också, men färgen jag ville ha fanns inte. Så det fick vänta. Så nu sitter jag här med mina rosa naglar. :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback