På äventyr med volvon!

Datum: 2009-10-26 Klockslag: 23:27:00

Ikväll drog jag, Elina och Dea på äventyr med bilen. Jag åkte och hämtade dem och sedan gick vi in på Ica och köpte lite färdkost i form av godis. :] Efter mycket funderande bestämde vi oss för att åka till Borgvattnet, passade bra en mörk & dimmig kväll som denna. Efter att ha kört på en ca 4 mil lång grusväg så kommer vi fram till skylten där det står "BORGVATTNETS PRÄSTGÅRD", och vi svängar höger. Tillslut kommer vi upp till huset, det omtalade spökhuset. Jag har inte varit där sedan vi var där med klassen i mellanstadiet, men området kring huset såg inte ut som om jag minns det. Men den där obehagliga känslan infann sig, och vi vågade knappt kliva ur bilen. Jag klev tillslut ur för att ta en bild, men satte mig ganska snabbt igen. Efter en liten stund så vände vi och åkte hem igen, en snabbvisit till Borgvattnet var vad kvällen fick bjuda på. Väl tillbaka i Ramsele efter en hel del skratt och tårar (pga den otroligt sjuka musik som fanns på skivorna Elina tagit med.) så bestämde vi oss för att leka "Bilkurragömma" med Mimmi, och efter det skjutsade jag hem flickorna. Och nu sitter jag här. Pappa blev just lite sur när han såg hur skitig bilen blivit, haha. (a)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback