Något lite annorlunda

Datum: 2009-10-25 Klockslag: 23:16:49

Ikväll har jag varit iväg med några vänner & deras småbröder och åkt skridskor. :) Första gången jag stått på ett par skridskor på iallafall 3 år, men det gick helt okej ändå. Men när jag först klev ut på isen höll jag på att ramla med kanske en sekunds mellanrum, haha. Men sedan gick det bättre, men jag kan fortfarande inte bromsa, vilket ställer till det lite. :D Sedan blev det "match" och jag fick vara domare Hooken, det hela slutade med att Elina ramlade och slog sina knän ganska rejält. Så nu är de antagligen blåa & uppsvällda, haha. Ska lägga in lite bilder från kvällen sedan också, men det blir inte ikväll.
(Måste bara nämna Erikas sladd i slasket när hon skulle åka ifrån isbanan också, så jäkla fult!)


Har fortfarande inte pluggat något, blir så besviken på mig själv. Men vad gör man när orken inte finns där? Istället har jag suttit och letat efter bilder att lägga i min "INSPIRATION"'s mapp, så nu ligger det 62 bilder där. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback