Kan inte säga annat än att livet är gött

Datum: 2009-10-03 Klockslag: 02:54:21

Njuter så fruktansvärt av min tillvaro nu för tiden. Låter härligt va? Kan lova er att det känns tusen gånger bättre än vad det låter.

Kvällen har tillbringats med världens mest underbara vänner. Jag, Elina, Dea, Lydia, Anders, Martin, Matte & Alex har varit här hos Anders och sett på film & ätit massvis med godis. För ett bra tag sedan skjutsade Anders hem Matte & Alex, och Lydia har gått ner till mig och lagt sig. Nu ligger Anders och Martin och sover, medans vi andra för tillfället lyssnar på Basshunter och drygar som fan. Nu vill dom sova, så jag får väl lov att bege mig hemmåt eftersom dom ska följa mig en trappa ner. Törs inte gå själv, lite löjligt va? Haha. Ska ta och BUS;a mig och sedan lägga mig i min otroligt sköna säng och sova. Hoppas morgondagen blir lika bra som denna.

Måste bara säga att jag är så otroligt tacksam för att ha så fina människor i mitt liv. Ni har varit med och gjort mig till den jag är, under alla dessa 13 år vi kännt varandra. Ni är dom bästa som finns. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback