Skallig och jävlig

Datum: 2009-11-22 Klockslag: 14:30:51

Har nyss tagit ur allt löshår, känner mig sådär obekvämt tunn- och korthårig! Men det ska i snabbt igen. :} Elina ska få bleka utväxten och sen sätta i allt igen, och det ska bli gjort innan onsdag iallafall. Just nu känns det som om jag en dag kanske kommer kunna leva utan löshår, när mitt hår blivit tillräckligt långt. Känns bra.

Biverkningar av sprutan? Jo, jag har en väldigt uppsvullen & öm arm, känner mig slö och mår illa. Ser ut som om min axel glidit ner på armen, eller att jag har fått en konstig extramuskel. Haha! Får se när jag åker tillbaka till Kramfors, känner mig inte sådär jättepigg på det just nu.

Vaknade vid 6 och såg att jag hade fått ett sms och hade 19(!) missade samtal. Läste sms:et och blev genast sjukt orolig, ringde några gånger utan att få något svar och skickade därför iväg "Ring mig så fort du ser det här!!". Så väcktes av mobilen och ett ungefär tre timmar långt samtal imorse, haha! Ibland går tiden helt sjukt fort alltså.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback