Lets have the time of our lives

Datum: 2009-11-04 Klockslag: 16:50:52

Mätt och belåten, åt makaroner & quornfärssås till middag idag.
Idag hade vi mötet med Maria från kommunen angående våra "Mitt Kramfors"-bilder, vilket gick alldeles utmärkt. Hon tyckte vi tagit riktigt fina bilder och gick med på alla våra förslag. Eftersom hon gärna ville ha text till bilderna, men vi inte tyckte det skulle bli bra (klottrigt & övertydligt på vissa bilder), så kom vi på ett sätt att lösa det så att båda parter blev nöjda. :] En sak att bocka av, så skönt!

Jag har verkligen inte förstått än att det är vi som går trean och är äldst nu, att det här är vårt sista år i gymnasiet. Att det är vi som tar studenten i juni. Även om jag bara vill spy av tänken på alla läxor och dylikt, så känns allt ändå så himla bra. Ångesten sköljer över mig ibland, men inte ens i närheten av så ofta som glädjen och lyckan gör. Allt blir vad man gör det till! Och idag stannade jag t.o.m kvar på skolan fast jag slutat, bara för att det är så underbart sällskap! ♥



Life is only what you make it now
Lets have the time of our lives!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback