Efter 14 h sömn

Datum: 2009-11-12 Klockslag: 12:26:05

Igår efter att ha klarat mig igenom hela skoldagen relativt pigg, så somnade jag runt 17:00 efter att ha ätit middag. Sedan vaknade jag vid 23:00 och var vaken i ca 30 min och sov sedan vidare till 07:40 imorse. Därav inget bloggande. Men är fortfarande helt trött & slut idag, och ont i kroppen gör det!

Sitter uppe i filmredigeringen nu, fast jag slutade vid 11:20. Orkar inte gå hem, för jag vet att en massa disk & plugg väntar på mig där. :( It sucks. Men så går det när man sover bort en hel dag, även om det var väldigt behövligt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback