Back to reality

Datum: 2009-11-01 Klockslag: 12:34:01

Idag åker jag tillbaka till Kramfors, och allt (läs nästan allt) blir som vanligt igen. Ska för första gången på sex veckor ha riktiga lektioner. Kommer nog bli ganska jobbigt, men ändå skönt att återgå till det vanliga.

Nu är Felicia och Nathalie här medans Kevin är och åker skridskor. Sedan när dom har åkt hem ska jag duscha & packa så jag är färdig tills bussen går 17:15.

Har bestämt mig för att nästa gång jag åker till Sundsvall ska jag gå in på Ikea, Lagerhouse och sådana affärer. Glömmer helt bort sådana affärer när jag är och shoppar, men det är ju faktiskt jätteroligt att handla saker till lägenheten. :}


Här är lite grejer från Lagerhouse som jag skulle vilja ha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback