Vad fan är det för jävla fel?!

Datum: 2009-05-13 Klockslag: 22:49:15

Gång på gång blir man påmind om hur äckligt idiotiska vi människor är.

"I Sverige får man inte slakta kossan Rosa innan hon fått bedövning.

Men nu riskerar det förbudet att fara all världens väg.

Djurvänner, var är ni?

Djur som slaktas enligt religiösa ritualer skulle,

enligt parlamentet, inte behöva bedövas i förväg. Exempelvis kossor och får som slaktas enligt muslimsk halal- och judisk koshertradition." 

Jag blir så jävla äcklad och förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vad är det för löjlig skit att vissa religioner ska äta kött som kommer från djur som plågats ihjäl? Nu syftar jag på t.ex halal. Om det nu finns någon gud, varför i hela världen skulle han vilja att man först plågade djuren för att sedan äta upp dem? TILL VILKEN NYTTA?! Åh, fyfan vad förbannad jag blir. Varför vill EU ändra på det, det är ju helt sjukt. Tamigfan ett av det dummaste jag hört. GREENPEACE & PETA VART ÄR NI?! Står att det knappt är några som ställt sig emot det, men jag hoppas att artikeln i aftonbladet ändrar på det.

Nu ska jag gå och BUS;a mig och sedan ringa till R och beklaga mig över hur mycket jag hatar människor.
Jag hoppas att vi en dag förintas från jordens yta och att djuren får leva kvar. De är så mycket mer värda än vi.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback