Home sweet home?

Datum: 2009-05-22 Klockslag: 18:28:57

Hemma igen. Visst är det skönt, men jag saknar älsklingen redan. :c Buhu! Har just setat och tryckt i mig en kebabpizza, det satt inte helt fel. :D Har som sagt varit på marknaden i Sollefteå idag med mamma och pappa. Träffade Mimmi, Erika, Elina och Dea ett tag också. :] Sedan när dom skulle åka så sprang Jossan och Ante ikapp mig, så jag hade sällskap av dom en sväng. Gick och tryckte i mig två vårrullar, mumma! :'D Sedan när dom skulle åka så for jag, mamma och pappa på OK och tankade. Träffade R's mamma där också, så då fick mamma & pappa passa på att surra lite med henne. Sedan åkte vi ner på stan och tittade efter skorna åt mig - slut där också. Men, så föreslog hon i affären att jag skulle testa barnstorlekarna ifall det gick bra med skorna i svart. Så jag gjorde det, och nu sitter jag här med mina gladiatorsandaler i storlek 35. Dessutom var barnstorlekarna 100:- billigare, ibland lönar det sig med grisklövar. (Som alla säger att mina fötter är, haha.)

Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt.. Får se om någon har lust att hitta på något, annars kan jag slappa framför en film med min Half Baked. :] Blir så arg på att Chocolate Fudge Brownie alltid tar slut, varför tar dom inte in mer? Fast, Half Baked är ju riktigt god den också så. Om någon inte hänger med på vad jag pratar om, så är det såklart Ben & Jerrys!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback