Storstadslivet

Datum: 2009-03-08 Klockslag: 18:32:50

Från en stad till en annan. Jag föredrar dock London framför Stockholm, men om man räknar bort stockholmskan så är det bra härligt här ändå! :D Saknar London som fan redan, längtar tills vi ska tillbaka. Det är skönt att få vara på något större ställe och inte bara ha mitt vanliga, tråkiga liv hemma i Ramsele & Kramfors. Även om jag älskar Ramsele och aldrig i livet skulle önska att jag vuxit upp någon annanstans.

Har sovit hur bra som helst inatt på luftmadrassen Lars så snällt pumpade upp till mig igårkväll, med vissa problem, haha. Drömde dock en dålig dröm, det var så skönt att inte ha tänkt på dig på så länge, framtill inatt. Sedan låg jag kvar och drog mig i sängen till ca 12:00 eller något och klev sedan upp och fixade mig, åkte in till centralen och träffade Jossan. :] Om ni bara visste hur svårt det är med tunnelbanan här jämfört med i London, jag har gått omkring och kännt mig helt efterbliven, men tillslut så gick det väl bra. Vi gick iallafall och fikade, pratade om allt möjligt och gick sedan i massa affärer. Jag borde inte ha köpt något, men jag hittade ett par bruna skor med kilklack, kunde inte låta bli.<3 Var lite osäker på hur de satt, men provade dem riktigt när jag kom hem hit för en stund sen, och de satt helt perfekt! :D

Jag är fortfarande för lat för att skriva om London och lägga in bilderna, men ska försöka orka ikväll. Annars har jag ju hela dagen ledig imorgon, så jag får väl se när orken smyger sig på. Lars och jag ska strax äta tacos, ska bli asgott! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback