Kvarteret skatan

Datum: 2009-03-11 Klockslag: 20:12:20

Fyfan så roligt det är att praktisera på Expressen! Sjukt tråkigt att det är sista dagen imorgon men. :(

Okej, lite kort om gårdagen.
Kaggen kom och hämtade mig nere i receptionen och sedan gick vi upp på Expressen och han visade mig runt och så.  Sedan så presenterade han mig för Janne, och tog mig sedan till Joel, killen som jag "är med". En 25-årig gottlänning, hur trevlig som helst. Så då åkte vi ut och skulle fixa ett jobb, ska väl inte avslöja för mycket. Så fotade/fotades jag också, roligt att få testa på redan första dagen. Sedan åkte vi tillbaka och redigerade och sådär, jag åkte inte hem förrens runt 19:30 ungefär.



Idag så har jag varit med Joel hela dagen. Han kom och hämtade upp mig här i Årsta vid 08:15 och sedan åkte vi bort till ett hotell där vi träffade Salem Al Fakir för en intervju. Gud vilken gullig människa alltså, så sjukt trevlig och jordnära! Efter det blev det att åka tillbaka till Expressen och kolla bilderna åså. Senare på dagen hörde jag att Joel skulle ut och fota Johan Glans och David Batra m.fl och önskade så innerligt att jag skulle få följa med. När Joel sedan frågade om jag ville följa med så blev jag skitglad, så sa han att han bara skulle fråga Janne först så det var helt lugnt. Och då sa Janne något i stil med "Det är t.o.m så att Sara är önskad!" och jag blev SKITGLAD! Så då åkte vi iväg, fick inget bra intryck av Glans & Batra först, men sedan så var de trevliga och roliga. Det var de ur Kvarteret skatan vi träffade. :D (De på bilden ovan.) Vanna var.. hur gullig som helst, så hade hon även med sig sin bebis. :'D Haha! Och när jag skakat hand med David Batra så tror jag han tittade på mig och sa "jag tror att jag har träffat dig förut". Men.. inte det. ._. Haha! Johan & David var skitkula IRL också tyckte jag. När Joel skulle fota dem satt David och sa "jag knullar med kameran, jag knullar med kameran." Ah, det var roligt då iallafall. :D Efter det åkte vi tillbaka till Expressen och kollade & redigerade bilder. Så var jag kvar där till 17:00 ungefär. Efter det åkte jag hem hit till Årsta, handlade lite och lagade sedan spaghetti & quornfärssås till mig och Lars. Han godkände det! :D Hah.

Nu ligger jag bara och gör ingenting, ska nog snart duscha. Igårkväll hade Lars en kompis här, så de tittade på fotboll åså, i samma rum som jag sover. Så typ direkt när kompisen gått och Lars lagt sig somnade jag med kläder på. Har varit sjukt trött hela dagen, men ska försöka vara vaken ett tag. Ska inte vara på Expressen förrens runt 10:00-10:30 imorgon, så jag behöver inte åka härifrån förrens runt 09:30.

Förresten, imorgon kommer jag nog vara med i Expressen, både på bild & som fotograf. ;>

kommentarer
Postat av: libbiya

WHAT! shit va roligt du verkar ha :D

jäkla skit unge, måste köpa expressen

imorgon då! <3

2009-03-11 @ 22:27:40
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback