Imorgon smäller det

Datum: 2009-03-01 Klockslag: 18:25:30

Uh, imorgon åker vi. ._. Blandade känslor!

Kom hem från Sollefteå runt 16:00 idag, då mamma varit och hämtat mig. Hade en väldigt mysig natt & morgon! :* Hade gärna stannat längre, men.. så var det ju det med packningen. Sedan jag kom hem har det bara varit en massa strul och gnäll, rolig sista dag hemma på tre veckor. Eller inte! Ska snart iväg och träffa brudarna och diskutera morgondagen och packningen osv. Jag sitter just nu och lyssnar på Lifehouse - Everything och luktar på mitt hår, det luktar gott. Undra vad det kan tänkas lukta? hähä. ;> Måste förresten komma ihåg att lägga in Everything på min mp3, så att jag kan lyssna på den i flyget. Funderar även på att köpa sprit när vi flyger, det kanske hjälper lite mot min nervositet?

Kommer bli tre roliga veckor, men samtidigt tre långa veckor.

:*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback