workwork

Datum: 2009-06-16 Klockslag: 12:30:14

Ska strax pysa iväg till jobbet, men tänkte hinna med ett litet inlägg först.

Klev upp runt 10:00 för att fixa mig innan jag skulle till tandläkaren 11:30, men tror ni inte att det ringer i telefonen just när jag är färdig? Jo, och jag höra att min tid blivit avbokad pga försening. Lagomt drygt. Så sedan dess har jag bara legat framför tvn och degat. Imorgon efter jobbet tänker jag fixa mig som tusan, är så less på att känna mig såhär ful & sluskig. Ska höra om någon vänlig själ vill hjälpa mig att bleka håret och sättai löshår, och så blir det BUS as usual. Blir dock ingen fransk manikyr på mina långa naglar, eftersom jag fått klippa av dem pga jobbet. :c Buhu! Fast helkorta är de inte, men alldeles för korta för att det ska se snyggt ut.

Nej, nu ska jag och min chili con carne (som f.ö betyder chili med kött på spanska) cykla iväg i detta kalla skitväder och jobba till 21:00.
Väntar fortfarande på att det ska bli sommar i fina Norrland.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback