Slöa dagar

Datum: 2009-06-13 Klockslag: 15:21:22

Har varit väldigt skönt att fått vara ledig både igår och idag, samtidigt som jag alldeles för lätt blir uttråkad.
Igårkväll umgicks jag först med Erika och Dea, vi spelade crocket och tv-spel! Street fighter tror jag det var, och gud så roligt det är att fega. Det är dock inte lika roligt när någon annan gör det, alla borde väl veta vid det här laget att jag är en dålig förlorare. Haha!




Är hemma med djuren idag medans mamma & pappa åkt till Hoting med några vänner. Så senare ska jag och Erika gå på pizzerian och äta, och så kanske det blir ännu mer crocket? :D Vi får la se vad vi hittar på.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback