Nationaldagen

Datum: 2009-06-06 Klockslag: 16:46:54

Lydia sa att hon och Sara skulle ner och titta på paraden som gick genom byn klockan 13:00, och jag ville såklart följa. Skyndade mig och fixade till mig på ca 5 minuter och åkte sedan iväg. Massa etiopier var med, och det var tydligen en av dem som gick längst fram i ledet och höll den stora flaggan.<3 Är ju nämligen så att vi har fått hit ungefär 30 flyktingar från Etiopien, hur roligt som helst! De har dock varit här i ca 2,5 månad nu men. Barnen är ju så söta så man tror att man ska dö! Och idag är det bara 9,5 grader ute, så barnen hade mössor och en av dem hade t.o.m overall. Men gulligast av allt var pojken som hade finkostym på sig. :'D Det är något speciellt med mörkhyade människor, jag älskar dem - de ser så otroligt snälla ut! Iallafall sjöng gospelkören, någon höll tal osv, och så var det gratis fika. Marängtårta som var väldigt god, sommarens första jordgubbar innehöll den också. :)

Nu ska jag och Lydia strax beställa från Nelly.com, och jag har stoppat ner lite fler grejer i "shoppingbagen". Det kommer göra att 700:- stort på internetbanken, så jag hoppas att det passar bra! :D Är lite kär i träarmbanden med guld i, ångrar mig som fan att jag inte köpte nått liknande jag tittade på i London. Så jag blev lite glad när jag hittade dem på Nelly.
And here they are;

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback