Här handlar man för rätt summa, hah

Datum: 2009-06-25 Klockslag: 12:39:34

Var nyss på Ica med Mimmi och handlade tills ikväll. :) Hade lite över 150 kr med mig, så jag var lite osäker på om det skulle räcka eftersom jag bl.a köpte en fläskfilé. Men när jag väl kommit till kassan så blev det 174,50 :- och jag började gräva i börsen, och när jag gett Kajsa alla pengar så fanns det 3,50 kvar. Inte dåligt gjort av mig! :D

Så nu står mamma och skär upp fläskfilén eftersom jag aldrig i livet skulle ta i en rå köttbit, haha. Ska alldeles strax ställa mig och skära iordning potatisen som jag köpte och hä dom i olja & flingsalt. :D Egengjorda klyftpärer är så snuskigt gott. Nej, nu ska jag sätta igång med det och sedan packa. FAN VAD ROLIGT DET SKA BLI! Riktiga sommarkänslor får man där. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback