14 GB för mycket

Datum: 2009-06-05 Klockslag: 14:34:22

Sitter på skolan och ska bränna över alla mina filer till skivor, har hunnit bränna en skiva än så länge - och jag har 14 gb kvar! -.- Uff! Kommer ta en jävla tid, tur att mami är snäll och städar min lägenhet medans jag fixar det här! Var ut och kikade på studenten en sväng också, bara ett år kvar tills det är vi som står där nu. Sjukt är ordet, det har gått så otroligt snabbt dom här två åren.

Nu ska jag fortsätta bränna, sedan ska jag hem och packa det sista, åka på dollar & så ska jag och mamma äta något innan jag åker hem och har sommarlov! :D Det enda som fattas är lite sommarväder.. vart tog det vägen liksom?

kommentarer
Postat av: erika

den som väntar på nå gött hooken, den som vänar på nå gött!

2009-06-05 @ 16:39:26
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback